Home

Strona bukmacherska jak promować

Jak wiadomo bez pozycjonowania i promocji strona nie przebije się przez konkurencję, ten fakt zna, a przynajmniej powinien znać każdy właściciel strony www, która ma przyciągać klientów, petentów itp. innymi słowy strony, która ma zarabiać.

Jest kilka branż, które promuje się szczególnie trudno, bez wątpienia należą do nich strony z ofertami bukmacherskimi.

Tradycyjne katalogowanie, bez względu na ocenę jego skuteczności, nie sprawdza się także z tego powodu, że większość katalogów ma zapis w regulaminie ograniczający możliwość umieszczania wpisów dotyczących stron o tematyce oferty bukmacherskie.

Co ciekawe dotyczy to nawet stron oferujących, jak sądzę, legalne oferty bukmacherskie takie jak: , LvBet, Milenium, STS, Totolotek, eToto, Fortuna, forBet.

 

Jakie zatem formy promocji i pozycjonowania można zastosować?

Warto postawić na budowę zaufania do strony i do oferty.

Warto informować o leganości takich stron, uświadamiać jakie zagrożenia niosą tego typu zakłady, oraz ograniczyć dostep do ich zawartości osobom nieletnim.

Jeśli masz jakieś inne spostrzeżenia, wskazówki i porady dotyczące promocji tego typu stron napisz do mnie.

Link building w Polsce 2017

Jakie metody pozycjonowania w 2017 roku są skuteczne?

pozycjonowanie stronDziś dotarłem do ciekawego artykułu na temat technik pozycjonowania stron jakie stosują indywidualni pozycjonerzy, oraz firmy zajmujące się tym zagadnieniem, artykuł można znaleźć pod tym adresem

Link building w Polsce 2017

Zaskoczyło mnie jak wielu pozycjonerów korzysta jeszcze z technik, które uznawane są powszechnie za szkodliwe i niebezpieczne.

SWLe stosowane są na przykład do pozycjonowania strony pierwszego poziomu!

Ciekawe, że działania te w dość niewielkim skutkują nałożeniem kar, przynajmniej tak wynika z danych zamieszczonych w artykule.

Moim zdaniem warto jednak stawiać na bezpieczne techniki, rozbudowę treści, optymalizację itp.

Klient nie zawsze jednak rozumie, że szybkie osiągnięcie top 10 nie zawsze się opłaci w dłuższym horyzoncie czasowym.

Jakie jest Wasze zdanie na temat skuteczności metod pozycjonowania? Które techniki uważacie za względnie bezpieczne?

Proszę podzielić się z nami Waszymi spostrzeżeniami.

Nowy Pingwin już miesza w serpach

promocja i pozycjonowanie stron www

Jak działa najnowsza aktualizacja Pingwina?

Po pierwsze jak donoszą media, pingwin w najnowszej odsłonie działa teraz w czasie rzeczywistym, czy raczej niemal rzeczywistym.

Stale przeszukuje zasoby sieci, kontroluje linki, bada ich jakość i powiązanie strony linkującej z treścią strony docelowej.

Strony do których prowadzi wiele nienaturalnych linków są automatycznie degradowane w wynikach wyszukiwania.

 

Jak wprowadzenie tej aktualizacji wpłynęło na Wasze strony?

Jak płacić za pozycjonowanie

współpraca z seo-netSposobów rozliczeń za usługi pozycjonowania jest wiele, najbardziej rozpowszechnione to rozliczenie za efekty, stały abonament oraz oferty łączone.

Każdy sposób rozliczania ma swoje wady i zalety.

 

Osobiście skłaniam się ku dwóm ostatnim sposobom czyli stały abonament oraz oferty łączone.

Pozycjoner, któremu płacimy za efekty zrobi wszystko aby te efekty szybko osiągnąć, nie było by w tym żadnego problemy gdyby nie fakt iż taki sposób pracy może w dłuższej perspektywie pogrążyć naszą stronę. Stosowanie zabronionych metod na przykład intensywne linkowanie, które szybko da efekty równie szybko sprowadzi na stronę filtr.

Groźba nałożenia kar przez wyszukiwarki jest przecież dość spora, każdy właściciel domeny internetowej musi się z takim ryzykiem liczyć.

Pozycjoner, któremu płacimy abonament, jeśli jest odpowiedzialny i stara się wykonywać swoją pracę sumiennie i tak zrobi wszystko co w jego mocy aby stronę wypozycjonować jak najlepiej, jednocześnie nie będzie robił niczego co w znaczny sposób podwyższa ryzyko nałożenia kar.

Warto także rozważyć ofertę łączoną czyli stały abonament plus bonus za efekty.

Warto doceniać pracę pozycjonera…

jaką metodę rozliczeń preferujecie?

Page rank – nie daj się oszukać

PageRank (w skrócie PR) to algorytm, który określał popularność strony, na jego podstawie w łatwy sposób można było ocenić jakość portalu czy katalogu.
Google już parę lat temu postanowiło zaprzestać aktualizacji tego parametru. Obecnie nie jest już brany pod uwagę przy ocenie jakości stron.

Dlaczego zatem wciąż jest podawany jako parametr wartościujący mnóstwo stron, portali i przede wszystkim katalogów!?

Użytkownicy powinni wiedzieć, że nie wszystko co przyciąga wzrok jest tego warte;)

Obecnie nawet najbardziej popularne portale społecznościowe mają wskaźnik PR 0!

Sprawdźcie sami! TESTUJ PR