Home

Pozycjonowanie ręczne – za i przeciw

ręczne pozycjonowaniePozycjonowanie ręczne to najbardziej wymagający i czasochłonny sposób zdobywania linków.

Działania tego typu charakteryzuje brak wsparcia ze strony automatów i półautomatów do katalogowania. Pozycjoner starannie wyszukuje potencjalne źródła linków, dobierając je do tematyki promowanej strony. Skuteczność działań potęguje kontent (treść) na wysokim poziomie, treści na samej stronie oraz te poza stroną, są w pełni oryginalne i zawierają naprawdę przydatne dla użytkownika informacje.

Treści umieszczane na forach, zapleczu, portalach social media i w ograniczonym zakresie sprawdzonych katalogach wysokiej klasy, muszą rozwijać treść strony podstawowej (są jej uzupełnieniem).

Pewnym ograniczeniem ręcznego pozycjonowania stron jest:
  • cena usługi (związana z ilością pracy jaką musi włożyć w te działania pozycjoner)
  • czas pracy (specjalista SEO/SEM samodzielnie przygotowuje wszystkie treści, dba o ich oryginalność)
Podstawowymi zaletami ręcznego pozycjonowania stron są:
  • linki kierujące ruch do promowanej strony od użytkowników z docelowej grupy odbiorców
  • linki są sprawdzone, a zatem bezpieczniejsze niż przypadkowe linki z automatów.

Strony mobilne (responsywne)

strony responsywneO sukcesie strony w sieci internet decyduje wiele czynników, takich jak jakość treści, dopracowanie kodu, grafiki itd.

W tym roku ważnym argumentem decydującym o ocenie strony jest tak zwana „responsywność” z angielskiego Responsive Web Design – (RWD) czyli przystosowanie strony do poprawnego działania i wygodnej obsługi na wielu platformach multimedialnych takich jak komputer, tablet, smartfon i innych.

Strona „responsywna” musi działać poprawnie na różnych systemach operacyjnych i we wszystkich znanych przeglądarkach, automatycznie dostosowując się do wymiarów okna i rozdzielczości ekranów.

Jakie jest Wasze zdanie na temat zasadności modernizacji starszych stron do standardu Responsive Web Design – (RWD)?

Promocja i optymalizacja stron

seo-1108457_640Metod i technik promocji stron w sieci jest bez liku, każdy użytkownik zajmujący się tym tematem wyrobił sobie zapewne zdanie na temat skuteczności i bezpieczeństwa tych metod.

Jakie jest Wasze zdanie na temat promocji stron w internecie?
Jakie metody i techniki pozyskiwania linków uważacie za skuteczne, a jakie za niebezpieczne?