Czego potencjalny klient robić nie powinien

Szukasz usług pozycjonowania i promocji stron, zamierzasz powierzyć projekt stworzenia strony najodpowiedniejszemu programiście, chcesz dowiedzieć się o jakość swojej strony?

Zapewne wyszukujesz wiele firm, którym wysyłasz zapytania o wycenę, o szczegóły projektu, zakresu pracy. Firmy takie jak nasza chętnie sprawdzają stronę, frazy, wyceniają usługę lub projekt, a Ty wybierasz tą, Twoim zdaniem, najodpowiedniejszą ofertę czyż nie?

Oczywiście!

Ale zastanawiałeś się czasem co z firmami, które odrzuciłeś?

Poinformuj je o decyzji, napisz parę słów, a z pewnością będą takiego potencjalnego klienta lepiej wspominać.

Jeśli umawiałeś się, że odpiszesz „bez względu na decyzje”, wywiąż się z umowy, firma i tak dużo czasu poświęciła na przygotowanie wyceny, czasem przygotowała pełny audyt, aby lepiej przygotować wycenę, to niemały wysiłek, a zwykłe dziękuje to tak niewiele.

audyt strony - dobre rady

Udostępnij

SEONET