Ocena strony firmy seo

Czy strona pozycjonera musi być wysoko?

Potencjalny klient na usługi pozycjonowania stron często, zanim wybierze usługobiorcę, bada stronę jego firmy pod kątem optymalizacji oraz pozycji jakie zajmuje w organicznych wynikach wyszukiwania.

Takie działania wydają się rozsądne pod warunkiem, że pozycjoner faktycznie, pozycjonuje własną stronę 😊. Co w przypadku, gdy woli poświecić cały dostępny czas na działania związane z pozycjonowaniem stron klientów, pisaniem treści, optymalizacją i innym działaniom?

W takim wypadku możemy odrzucić już na wstępnie dobrego specjalistę, a to nie przyniesie nic dobrego zarówno jemu jak i zleceniodawcy.

pozycjonowanie stron

Ostatnio klient wysunął taki argument, także względem mojej strony firmowej i jednemu z zapleczy! no cóż faktycznie strona jest nisko poza kilkoma frazami, takimi jak promocja stron – 100 000 000 na 1-2 miejscu (w chwili pisania tego artykułu).

Ale klient wyrobił sobie opinię i przepadł, całkiem poważnie, mam nadzieję, że znalazł specjalistę, który ma czas na zadbanie o własną stronę i przynajmniej równie mocno dba o strony klientów 😊 Tego każdemu życzę.

Jakie rozwiązanie zalecam wszystkim potencjalnym zleceniodawcom zarówno firmy SEONET jak i każdej innej?

Warto, zanim podejmiemy decyzje zapytać o działania na stronie firmowej, działania jakie podejmujemy na stronach klientów, ustalić budżet i zakres działań nim objęty, frazy i dopiero wtedy będziemy mogli ocenić zarówno pozycjonera jak i jego ofertę współpracy. Faktycznie ocenić pracę będzie można dopiero po dłuższym czasie, musimy mieć przy tym na względzie działania jakie faktycznie zostały podjęte w ramach, często ograniczonego, budżetu.

SEONET