Pozycjonowanie, jak działam

Pozycjonowanie strony – jak działam

Z reguły, nawiązanie współpracy w zakresie pozycjonowania wygląda tak:

  • Po nawiązaniu kontaktu proszę o podanie kilku fraz do wyceny oraz adresu strony. Jeśli klient nie ma pomysłu sam przygotowuje frazy i wspólnie wybieramy optymalne.
  • Po sprawdzeniu fraz i wykonaniu audytu strony, ustalamy miesięczną cenę pozycjonowania w okresie próbnym (przeważnie taki okres trwa około 4-6 miesięcy, potem warunki ustalamy na nowo lub pozostają takie same). Ustalam także zakres prac jaki zawiera się w cenie pozycjonowania. Przeważnie w wycenie podaję kwotę optymalną i zalecaną, a klient wybiera najbardziej odpowiednią. W idealnej sytuacji klient sam informuje jaki budżet miesięcznie może zapewnić, wtedy mogę dostosować usługę do tej kwoty.
  • Po ustaleniu warunków proszę o podanie danych do wystawienia faktury. Fakturę wysyłam drogą elektroniczną, po jej opłaceniu rozpoczynam działania.
  • Na koniec każdego miesiąca klient otrzymuje raport z pozycjami fraz oraz jeśli jest taka potrzeba instrukcje dotyczące optymalizacji treści, kodu i grafiki. w przypadku gdy ustalimy wcześniej taki zakres, wyżej wymienione zadania wykonuję samodzielnie.
  • Jeśli wyniki na danym etapie są akceptowalne, klient potwierdza to w wiadomości zwrotnej, a ja wystawiam kolejną fakturę i kontynuuję działania. Jeśli wyniki są nie do przyjęcia współpraca ustaje lub zmieniamy wspólnie jej strategię. Jako pozycjoner mogę także zaprzestać współpracy jeśli współpraca nie układa się dobrze, czyli niezgodnie z ustaleniami.

 

Współpraca w zakresie pozycjonowania informacje dodatkowe

 

Nie podejmuję się pozycjonowania, jeśli klienci, nie dysponują odpowiednim budżetem, czyli takim który daje rozsądne szanse na powodzenie. Było by to nie uczciwe.

Zawsze informuję klienta o szansach na powodzenie, klient musi mieć także świadomość jakie ryzyko niesie za sobą agresywne pozycjonowanie, lub agresywne działania konkurencji.

Staram się, aby klienci wybierali takie formy pozycjonowania strony, które są bezpieczne i jednocześnie dobrze rokują.

Klienci często pytają o gwarancje efektów na pozycjonowanie strony, uczciwie informuje, że to nie są działania przewidywalne w 100%. Powodzenie zależy od wielu czynników, także takich na które nie mamy wpływu (np. depozycjonowanie, zmiana wytycznych google itp.).

Praca w okresie próbnym daje właśnie możliwość przekonania się o jakości współpracy i wynikach jakie daje obrana strategia.

Wszystko jest bardzo klarowne. Jako pozycjoner wiem jakim budżetem dysponuję i co chcę osiągnąć. Klient wie, iż może w każdej chwili przerwać współpracę, jeśli tylko nie będzie zadowolony z efektów.

Oczywiście zleceniodawca musi pamiętać o tym, że na wyniki pracuje się długo.

Jeśli interesuje Cię nawiązanie współpracy, masz pomysł na inny sposób współdziałania napisz do mnie lub skontaktuj w inny sposób.

Chętnie odpowiem na wszystkie pytania.

Udostępnij

SEONET