Wpisy

promocja stron

Nowy Pingwin już miesza w serpach

promocja i pozycjonowanie stron www

Jak działa najnowsza aktualizacja Pingwina?

Po pierwsze jak donoszą media, pingwin w najnowszej odsłonie działa teraz w czasie rzeczywistym, czy raczej niemal rzeczywistym.

Stale przeszukuje zasoby sieci, kontroluje linki, bada ich jakość i powiązanie strony linkującej z treścią strony docelowej.

Strony do których prowadzi wiele nienaturalnych linków są automatycznie degradowane w wynikach wyszukiwania.

 

Jak wprowadzenie tej aktualizacji wpłynęło na Wasze strony?

cena strony www

Jak płacić za pozycjonowanie

współpraca z seo-netRozliczenia za pozycjonowanie, sposobów płatnosci za usługi pozycjonowania jest wiele, najbardziej rozpowszechnione to rozliczenie za efekty, stały abonament oraz oferty łączone.

Każdy sposób rozliczania ma swoje wady i zalety.

Osobiście skłaniam się ku dwóm ostatnim sposobom czyli stały abonament oraz oferty łączone.

Rozliczenia za pozycjonowanie – płatności za efekt

Pozycjoner, któremu płacimy za efekty zrobi wszystko, aby te efekty szybko osiągnąć. Nie było by w tym żadnego problemy gdyby nie fakt iż taki sposób pracy może w dłuższej perspektywie pogrążyć naszą stronę. Stosowanie zabronionych metod na przykład intensywne linkowanie, które szybko da efekty równie szybko sprowadzi na stronę filtr.

Groźba nałożenia kar przez wyszukiwarki jest przecież dość spora, każdy właściciel domeny internetowej musi się z takim ryzykiem liczyć.

Zalety :

  • Szybkie efekty.
  • Niskie ceny.

Wady:

  • Niestabilny efekt.
  • Ryzyko nałożenia kar.

Rozliczenia za pozycjonowanie – abonament

Pozycjoner, któremu płacimy abonament, jeśli jest odpowiedzialny i stara się wykonywać swoją pracę sumiennie i tak zrobi wszystko co w jego mocy aby stronę wypozycjonować jak najlepiej. Jednocześnie nie będzie robił niczego co w znaczny sposób podwyższa ryzyko nałożenia kar.

Warto także rozważyć ofertę łączoną czyli stały abonament plus bonus za efekty.

Wady:

  • Efekty uzyskuje się w dłuższym horyzoncie czasowym.
  • Cena usług może być wyższa. 

Zalety:

  • Efekty są stabilne.
  • Strona ma większą renomę.
  • Strona jest rozbudowywana o nowe treści.
  • Serwis jest odporniejszy na zmiany algorytmów.

Warto doceniać pracę pozycjonera…

jaką metodę rozliczenia za pozycjonowanie preferujecie?

audyt strony - dobre rady

Page rank – nie daj się oszukać

PageRank (w skrócie PR) to algorytm, który określał popularność strony, na jego podstawie w łatwy sposób można było ocenić jakość portalu czy katalogu.
Google już parę lat temu postanowiło zaprzestać aktualizacji tego parametru. Obecnie nie jest już brany pod uwagę przy ocenie jakości stron.

Dlaczego zatem wciąż jest podawany jako parametr wartościujący mnóstwo stron, portali i przede wszystkim katalogów!?

Użytkownicy powinni wiedzieć, że nie wszystko co przyciąga wzrok jest tego warte;)

Obecnie nawet najbardziej popularne portale społecznościowe mają wskaźnik PR 0!

Sprawdźcie sami! TESTUJ PR

social media marketing

Social media marketing

social media marketingSocial media marketing

Firma Seo-Net oferuje promocję stron i innego typu treści w popularnych serwisach społecznościowych.

Promocja w serwisie Facebook

Facebook należy do najpopularniejszych serwisów społecznościowych, wszyscy wiemy jaką mocą dysponuje, każdy ciekawy post umieszczony na tym portalu ogląda mnóstwo użytkowników z naszego grona znajomych.

Nasza firma oferuje promocje płatne, które pozwalają dotrzeć do określonej grupy odbiorców z poza naszego kręgu.
(możemy określić miedzy innymi takie parametry jak płeć czy wiek odbiorców)

Facebook pozwala promować całe serwisy www jak i pojedyncze posty.

Razem z naszym klientem ustalamy dzienny budżet, czas trwania promocji oraz grupę docelową odbiorców.

Jesteś zainteresowany? napisz do nas!

ręczne działania

Pozycjonowanie ręczne – za i przeciw

ręczne pozycjonowanie

Pozycjonowanie ręczne

Pozycjonowanie ręczne to najbardziej wymagający i czasochłonny sposób zdobywania linków.

Działania tego typu charakteryzuje brak wsparcia ze strony automatów i półautomatów do katalogowania. Pozycjoner starannie wyszukuje potencjalne źródła linków, dobierając je do tematyki promowanej strony. Skuteczność działań potęguje kontent (treść) na wysokim poziomie, treści na samej stronie oraz te poza stroną, są w pełni oryginalne i zawierają naprawdę przydatne dla użytkownika informacje.

Treści umieszczane na forach, zapleczu, portalach social media i w ograniczonym zakresie sprawdzonych katalogach wysokiej klasy, muszą rozwijać treść strony podstawowej (są jej uzupełnieniem).

Pewnym ograniczeniem ręcznego pozycjonowania stron jest:
  • cena usługi (związana z ilością pracy jaką musi włożyć w te działania pozycjoner)
  • czas pracy (specjalista SEO/SEM samodzielnie przygotowuje wszystkie treści, dba o ich oryginalność)
Podstawowymi zaletami ręcznego pozycjonowania stron są:
  • linki kierujące ruch do promowanej strony od użytkowników z docelowej grupy odbiorców
  • linki są sprawdzone, a zatem bezpieczniejsze niż przypadkowe linki z automatów.

Co sądzicie i czy dalej stosujecie pozycjonowanie za pomocą automatów?

Jakie techniki pozycjonowania uznajecie za przyszłościowe?

Czy linkowanie będzie nadal decydującym czynnikiem?