Wpisy

pozycjonowanie stron

Link building w Polsce 2017

Link building w Polsce

Link building w Polsce, jakie metody pozycjonowania w 2017 roku są skuteczne?

pozycjonowanie stronDziś dotarłem do ciekawego artykułu na temat technik pozycjonowania stron jakie stosują indywidualni pozycjonerzy, oraz firmy zajmujące się tym zagadnieniem, artykuł można znaleźć pod tym adresem

Link building w Polsce 2017

Zaskoczyło mnie jak wielu pozycjonerów korzysta jeszcze z technik, które uznawane są powszechnie za szkodliwe i niebezpieczne.

SWLe stosowane są na przykład do pozycjonowania strony pierwszego poziomu!

Ciekawe, że działania te w dość niewielkim skutkują nałożeniem kar, przynajmniej tak wynika z danych zamieszczonych w artykule.

Moim zdaniem warto jednak stawiać na bezpieczne techniki, rozbudowę treści, optymalizację itp.

Klient nie zawsze jednak rozumie, że szybkie osiągnięcie top 10 nie zawsze się opłaci w dłuższym horyzoncie czasowym.

Czasem zwyczajnie nie opłaca się takie ryzyko, warto postawić na bardziej wymagające, czasem droższe, lecz bezpieczne techniki. Właściciel serwisu musi przemyśleć co się bardziej opłaca i wybrać taką strategię jaką uważa.

Jakie jest Wasze zdanie na temat skuteczności metod pozycjonowania stron www? Które techniki uważacie za względnie bezpieczne?

Proszę podzielić się z nami Waszymi spostrzeżeniami.

promocja stron

Nowy Pingwin już miesza w serpach

promocja i pozycjonowanie stron www

Jak działa najnowsza aktualizacja Pingwina?

Po pierwsze jak donoszą media, pingwin w najnowszej odsłonie działa teraz w czasie rzeczywistym, czy raczej niemal rzeczywistym.

Stale przeszukuje zasoby sieci, kontroluje linki, bada ich jakość i powiązanie strony linkującej z treścią strony docelowej.

Strony do których prowadzi wiele nienaturalnych linków są automatycznie degradowane w wynikach wyszukiwania.

 

Jak wprowadzenie tej aktualizacji wpłynęło na Wasze strony?

cena strony www

Jak płacić za pozycjonowanie

współpraca z seo-netRozliczenia za pozycjonowanie, sposobów płatnosci za usługi pozycjonowania jest wiele, najbardziej rozpowszechnione to rozliczenie za efekty, stały abonament oraz oferty łączone.

Każdy sposób rozliczania ma swoje wady i zalety.

Osobiście skłaniam się ku dwóm ostatnim sposobom czyli stały abonament oraz oferty łączone.

Rozliczenia za pozycjonowanie – płatności za efekt

Pozycjoner, któremu płacimy za efekty zrobi wszystko, aby te efekty szybko osiągnąć. Nie było by w tym żadnego problemy gdyby nie fakt iż taki sposób pracy może w dłuższej perspektywie pogrążyć naszą stronę. Stosowanie zabronionych metod na przykład intensywne linkowanie, które szybko da efekty równie szybko sprowadzi na stronę filtr.

Groźba nałożenia kar przez wyszukiwarki jest przecież dość spora, każdy właściciel domeny internetowej musi się z takim ryzykiem liczyć.

Zalety :

  • Szybkie efekty.
  • Niskie ceny.

Wady:

  • Niestabilny efekt.
  • Ryzyko nałożenia kar.

Rozliczenia za pozycjonowanie – abonament

Pozycjoner, któremu płacimy abonament, jeśli jest odpowiedzialny i stara się wykonywać swoją pracę sumiennie i tak zrobi wszystko co w jego mocy aby stronę wypozycjonować jak najlepiej. Jednocześnie nie będzie robił niczego co w znaczny sposób podwyższa ryzyko nałożenia kar.

Warto także rozważyć ofertę łączoną czyli stały abonament plus bonus za efekty.

Wady:

  • Efekty uzyskuje się w dłuższym horyzoncie czasowym.
  • Cena usług może być wyższa. 

Zalety:

  • Efekty są stabilne.
  • Strona ma większą renomę.
  • Strona jest rozbudowywana o nowe treści.
  • Serwis jest odporniejszy na zmiany algorytmów.

Warto doceniać pracę pozycjonera…

jaką metodę rozliczenia za pozycjonowanie preferujecie?

audyt strony - dobre rady

Page rank – nie daj się oszukać

PageRank (w skrócie PR) to algorytm, który określał popularność strony, na jego podstawie w łatwy sposób można było ocenić jakość portalu czy katalogu.
Google już parę lat temu postanowiło zaprzestać aktualizacji tego parametru. Obecnie nie jest już brany pod uwagę przy ocenie jakości stron.

Dlaczego zatem wciąż jest podawany jako parametr wartościujący mnóstwo stron, portali i przede wszystkim katalogów!?

Użytkownicy powinni wiedzieć, że nie wszystko co przyciąga wzrok jest tego warte;)

Obecnie nawet najbardziej popularne portale społecznościowe mają wskaźnik PR 0!

Sprawdźcie sami! TESTUJ PR

promocja socialmedia

Social media marketing

seo_semSocial media marketing

Firma Seo-Net oferuje promocję stron i innego typu treści w popularnych serwisach społecznościowych.

Promocja w serwisie Facebook

Facebook należy do najpopularniejszych serwisów społecznościowych, wszyscy wiemy jaką mocą dysponuje, każdy ciekawy post umieszczony na tym portalu ogląda mnóstwo użytkowników z naszego grona znajomych.

Nasza firma oferuje promocje płatne, które pozwalają dotrzeć do określonej grupy odbiorców z poza naszego kręgu.
(możemy określić miedzy innymi takie parametry jak płeć czy wiek odbiorców)

Facebook pozwala promować całe serwisy www jak i pojedyncze posty.

Razem z naszym klientem ustalamy dzienny budżet, czas trwania promocji oraz grupę docelową odbiorców.

Jesteś zainteresowany? napisz do nas!

pl Polish
X